Utolsó pofázások

Linkblog

A "Kritikusok" + UPDATE

2009.08.31. 07:36 Pampás_Szergej

Ismerünk sok fasztarisznyát aki vagy elrejtőzik vagy felrakja magát az internetre persze nem is tudom hogy miért?! Ez a kérdés már sokakban felötlött.

Soha nem értettem azokat akik próbálkoznak kitünni mások közül vagy éppen fikázni szeretne másokat. Találtam egy társaságot akik csak magukat "KRITIKUSOK"-nak nevezik.

Nah de MIÉRT?!

A kritika:

Könnyű kritizálni . Nagyon könnyű, főleg másokat. Kritizálni mindenki szeret és mindenki tud. Ez az emberi természet vele járója. Ám önmagunkba nézni, először önmagunkat megfigyelni, kritizálni már nem olyan egyszerű.

A kritika nem kötözködés, nem fikázás, és önkifejezési eszköz, amellyel valaki csakazértis elkülönülhet a "nyájtól", és speciális egyéniségét jelképezendő, külön véleménye van. A kritika arra szolgál, hogy a közösséget és kezdeményezéseit építse, hibáira rámutatva segítsen azt javítani. Ami nem ilyen, az nem kritika.

 "Kritikusok" társaság:

A kritikusok társaság két tagból áll Bikula$ és VerzoBusszorszar. Nem értem hogy nevezheti magát egy "VerzoBusszorszar" nevű ember kritikusnak. A kritikusok általában inteligens emberek akik általában saját nevüket adják az inteligens megfogalmazású kritikához.

Nos lássuk hogy "VerzoBusszorszar"-nak mi az inteligens megfogalmazású kritika:

Nos a kor adott.

Bikula$ - Baráth Márton - 15 (amint látjuk ő elhatárolódik Verzobusszorszartól.. Tehát nem beszél csúnyán. Igen ő építőjellegű kritikákat próbál csinálni igen.. hm.)

VerzoBusszorszar -Németi Patrik - 15

Hogy mit érdemelne a "Kritikusok" társaság?


 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fasztarisznya.blog.hu/api/trackback/id/tr891349947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bikula$ · http://jampikuma.blog.hu 2009.08.31. 13:37:26

A nevem Baráth Márton, és 15 éves vagyok.
Elhetárolódok VerzoBusszorszar obszcén megnyilvánulásaitól.
A saját videóim le is fogom szedni.

Bikula$ · http://jampikuma.blog.hu 2009.08.31. 13:38:26

És én szerintem nem ezt érdemlem.
Próbálok építő jellegűen kritizálni.

Bikula$ · http://jampikuma.blog.hu 2009.08.31. 13:41:11

És ezt is leszedetem vele.
Így jó?

MarkD Man 2009.08.31. 14:11:16

Helló!
Most találtam erre az oldalra.
Én is egy hasonlót vezetek, nézz be
süti beállítások módosítása